Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Αγαπώ το σώμα μου.
































Λοιπόν.. Μου πήρε καιρό να σκεφτώ εάν έπρεπε να γράψω ένα άρθρο για το συγκεκριμένο θέμα γιατί το ίντερνετ κρύβει κινδύνους. Έχει ανθρώπους γεμάτους κακία, που το μόνο που θέλουν είναι να σχολιάσουν αρνητικά - χωρίς να έχει κάποια ιδιαίτερη αξία για εμένα, πλέον, το σχόλιο από κάποιον πικρόχολο - .. 


Επιπλέον, γνωρίζω ότι η χώρα μας και η κοινωνία μας παραμένει προσκολλημένη σε ταμπού και προκαταλήψεις και δεν φαίνεται διατεθειμένη να αλλάξει κάποιες στερεοτυπικές απόψεις, όπως για παράδειγμα το θέμα του ρατσισμού, της ομοφοβίας και του σωματότυπου.

Ωστόσο, βλέπω κατά καιρούς στα social media δημοσιεύσεις από πολλά άτομα, άνδρες και γυναίκες, αγόρια και κορίτσια, ενήλικες και έφηβους, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την αποδοχή της εξωτερικής τους εμφάνισης ή κάποιων σημείων του σώματος και του προσώπου, γεγονός που με προβληματίζει και με στεναχωρεί. 

Έτσι αποφάσισα να γράψω ένα κείμενο με τις δικές μου απόψεις και πεποιθήσεις πάνω στην αποδοχή του δικού μου εαυτού. 

Πρώτα απ' όλα, ανήκω στην κατηγορία των plus size girls, κορίτσια δηλαδή που έχουν παραπάνω κιλά.
Ναι. Είμαι από αυτά τα κορίτσια που έχουν ζελεδένια κοιλιά,
που οι γλουτοί μου έχουν κυτταρίτιδα και σημάδια
και έχω παχάκια στην πλάτη και στους ώμους. Το στήθος μου έχει ραγάδες και το δέρμα του σώματος μου δεν είναι πάντα λείο κι σφριγηλό.

Ναι okay!! Έχω ακούσει από πολλούς τα κλασσικά 'ίου', τα σχόλια του τύπου πρέπει να χάσεις κιλά, δεν είναι όμορφο να έχεις παραπάνω βάρος από το φυσιολογικό σου, 'χοντρή' η οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς.

Και οι περισσότεροι τα έλεγαν για να φανούν καλοί απέναντι μου και να δείξουν ότι νοιάζονται ή απλά για να με στενοχωρήσουν και να με φέρουν σε δύσκολη θέση. Και εννοείται πως τα αρνητικά σχόλια ακόμη βρίσκονται στην καθημερινότητα μου. 

Απλά, πλέον, τα διαχειρίζομαι με διαφορετικό τρόπο. 

Κανένας από αυτούς δεν σκέφτηκε ότι όλα αυτά τα σχόλια μέσα μου λειτουργούν θετικά.
Και να θυμάσαι ότι λειτουργούν θετικά μόνο επειδή εγώ τα αφήνω να λειτουργήσουν με αυτό τον τρόπο.

Μην νομίζεις ότι ήμουν πάντα έτσι. Παλαιότερα, είχα πρόβλημα με τον εαυτό μου. Προσπαθούσα να αποφύγω τους καθρέφτες ή όταν βρισκόμουν μπροστά από έναν, άσχημες εκφράσεις ξεπηδούσαν από το κεφάλι μου, με έβριζα όταν ήθελα να φάω ή δεν μπορούσα να βρω νούμερο στο παντελόνι που ήταν στην μόδα και φορούσαν όλες. Έχω πολλές αναμνήσεις μέσα σε μικρά δοκιμαστήρια όπου δεν μπόρεσα να βρω το ρούχο που είχα στο μυαλό μου και άβολες στιγμές στο σχολείο όταν το θέμα συζήτησης ήταν τα παραπάνω κιλά ή το βάρος του καθενός.
Τόσο η κοινωνία όσο και το ίδιο μου το μυαλό με έκαναν να έχω αυτές τις σκέψεις για τον εαυτό μου και τα άσχημα συναισθήματα.

Ώσπου μια μέρα κατάλαβα ότι με είχε κουράσει πάρα πολύ όλο αυτό. 
Το να μην νιώθεις άνετα μέσα στο σώμα που φιλοξενεί την ψυχή σου είναι εξουθενωτικό. 

Κατάλαβα ότι η αποδοχή του εαυτού μου ξεκινάει πρώτα από μένα. 
Εάν εγώ νιώθω όμορφα με τα παραπανίσια μου κιλά, εάν έχω βρει το στυλ που ταιριάζει σε εμένα, εάν στην τελική δεν με νοιάζει να κυκλοφορήσω με μαγιό, ένα κοντό μπλουζάκι ή κολλητό παντελόνι τότε η ζωή μου γίνεται πιο όμορφη. 
Όσο αφήνω τα κόμπλεξ μου έξω από αυτή αρχίζω να περνάω πιο όμορφα στις βόλτες μου, νιώθω πιο ήρεμη με τους ανθρώπους γύρω μου και μπορώ να ξεδιπλώσω στοιχεία του εαυτού μου, τα οποία κρατούσα κρυφά κάποτε.

Δεν σου λέω ότι είναι εύκολο να αποδεχθείς τον εαυτό σου, αλλά είναι ένας αγώνας που οφείλεις να δώσεις για σένα.
Είναι μια διαδικασία μέσω της οποίας μπορείς μόνο να προχωρήσεις μπροστά και να εξελιχθείς.
Πάρε μια βαθιά ανάσα και πες κάθε πρωί στον εαυτό σου '' σε αγαπώ και σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και σήμερα''. Και κάτι ακόμη. Μην αφήσεις κανέναν να σε πείσει ότι τα κορίτσια, τα αγόρια, οι γυναίκες,οι άνδρες και τα παιδιά με παραπάνω κιλά είναι άτομα που έχουν μόνο κόμπλεξ και προβλήματα, βγες εκεί έξω και διέψευσε τους.


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΑΒΩ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ Ή ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ - link παρακάτω-




ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣE ΤO ΚΕΙΜΕΝO ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
         ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ                            ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΣΤΟ                          ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:
          facebook: https://www.facebook.com/noulipn?hc_ref=ARRIq_kZrl7uuFdl6w2ScWhySJVRtp5LfPOdRrqUBJ7WssKwp2Usyg1QoX1mBSO-e4g
         instagram: 
https://www.instagram.com/pnsdiaryy/
προσωπικό account: https://www.instagram.com/panoulii/
                  

                                                                       ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου